اخبار فناوری از پسر اردبیل

وبلاگ مطالب فناوری و معرفی گجت ها و جدید ترین گوشی های موبایل

اخبار فناوری از پسر اردبیل

وبلاگ مطالب فناوری و معرفی گجت ها و جدید ترین گوشی های موبایل

سلام خوش آمدید

Soundcore، یک برند متعلق به Anker، یک برنامه بلندپروازانه برای توسعه شبکه کانال خود در هند فاش کرده است. در حال حاضر، TWS ، بلندگوها و هدفون از جمله محصولات محبوب این برند هستند. Soundcore به دلیل راه حل های صوتی خود در کمتر از چهار سال کار در هند محبوبیت زیادی در بین خریداران به دست آورده است.

این شرکت در نظر دارد "برنامه شریک کانال" را معرفی کند که به روزترین آموزش ها را به آنها می دهد و دانش آنها را در مورد فناوری در حال ظهور بیشتر گسترش می دهد. این برند همچنین به عنوان بخشی از این استراتژی، گواهینامه ها و پشتیبانی بازاریابی را به شرکای تجاری خود به صورت سیستماتیک ارائه می دهد و به آنها در توسعه یک تجارت پیشرفته و موفق کمک می کند.

این برند در حال حاضر حضور قدرتمندی در اینترنت دارد و به لطف شبکه توزیع نمایندگی خود در شهرهای بزرگ مانند بنگلور، چنای، حیدرآباد، دهلی و منطقه NCR شناخته شده است. به منظور استفاده از چشم اندازهای تجاری، Anker قصد دارد تا پایان سال 2022 بیش از 1500 شریک کانال با مصرف کننده در سراسر هند و تا پایان سال 2023 با تمرکز بر شهرهای کلیدی مترو، بیش از 3000 شریک کانال با مصرف کننده اضافه کند. و شهرهای ردیف دوم و ردیف سوم.

محصولات Soundcore در حال حاضر در فروشگاه‌های خرده‌فروشی برجسته مانند Supreme Mobiles، Sangeetha Mobiles، Lulu Connect، My G، Gadgets Studio، Phonewale، Poojara Telecom، Poorvika، و بسیاری دیگر، علاوه بر آنلاین بودن، در دسترس هستند.

این شرکت همچنین در حال برنامه ریزی برای معرفی محصول مورد انتظار خود یعنی Liberty 3 Pro در ماه آینده است و پس از آن Life Note 3i و Life Dot 3i قرار خواهد گرفت.

گوپال جیاراج - رئیس کشور، Anker Innovations، طی صحبت در مورد توسعه، گفت:

Soundcore یک شرکت کانال پسند است که به رشد همراه با شرکای کانال اعتقاد دارد. ما با توزیع کنندگان همکاری می کنیم تا نیازهای شرکت ها، بازرگانان، فروشندگان و کاربران نهایی در هند را برآورده کنیم. هدف ما بیشتر همکاری نزدیک با شرکا برای توسعه کسب و کارهای سودآور و پایدار است و در عوض به شرکای کانال با آموزش، گواهینامه، تخصص، برنامه ریزی تجاری و ابزارهای بازاریابی و همچنین حاشیه های بسیار رقابتی پاداش می دهیم. Soundcore برنامه های تهاجمی برای هند دارد که در آن قصد داریم حجم فروش خود را در دو سال آینده دو برابر کنیم. ما شرکای کانال خود را جزء حیاتی رشد خود می‌دانیم، زیرا آنها به گسترش برند در نقاط تماس مناسب کمک می‌کنند و تصویر برند قوی ایجاد می‌کنند. اینجاست که ما به عنوان یک تیم با همان جاه طلبی و چشم انداز رانندگی خواهیم کرد.

  • docs20 docs20

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اگر دنبال اخبار داغ هک شدن سایتها و روت شدن گوشی موبایل و اخبار معرفی بهترین هندزفری ها وآموزشهای رایگان هستید این وبلاگ هر ازگاهی مطالب مفیدی در این رابطه از منابغ معتبر و قانونی منتشر می کند.