اخبار فناوری از پسر اردبیل

وبلاگ مطالب فناوری و معرفی گجت ها و جدید ترین گوشی های موبایل

اخبار فناوری از پسر اردبیل

وبلاگ مطالب فناوری و معرفی گجت ها و جدید ترین گوشی های موبایل

سلام خوش آمدید

کارت میکرو اس دی PRO Endurance سامسونگ معرفی شد

چهارشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۱:۲۱ ب.ظ

کارت‌های microSD جدید دارای تنظیمات کلاس 10 با رتبه‌بندی سرعت ویدیویی نزدیک به U3 (UHS Speed ​​Class 3) و V30 (کلاس سرعت ویدیو 30) هستند که آن‌ها را برای رسیدگی به انواع فایل‌های بزرگ و با وضوح بالا و در عین حال امکان Full HD یکپارچه را مناسب می‌کند. و ضبط و پخش 4K.

از آنجا، کاربران می توانند به طور کامل انتظار داشته باشند که دوام شش مقاوم این شرکت را تقویت کنند. نسخه جدید در برابر آب، آهنربا، اشعه ایکس و دمای شدید مقاوم است. همانطور که در نسخه قبلی دیده شد، همچنین دارای محافظت بهتری در برابر سقوط و استفاده مداوم است.

سامسونگ می گوید که تا 16 سال (140160 ساعت) زمان ضبط مداوم با این کارت را وعده می دهد، بنابراین می تواند تا 33 کارت معمولی متمرکز بر سرعت دوام بیاورد و هزینه های تعویض مکرر را کاهش دهد.

قیمت و در دسترس بودن

از 3 می، کارت میکرو اس دی PRO Endurance جدید سامسونگ برای خرید در سطح جهانی در دسترس خواهد بود.

چهار ظرفیت مختلف ذخیره سازی موجود است: 32 گیگابایت، 64 گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت. قیمت خرده فروشی پیشنهادی سازنده از 10.99 دلار (تقریباً 839 INR) برای 32 گیگابایت تا 54.99 دلار (تقریباً 4202 INR) برای 256 گیگابایت متغیر است.

  • docs20 docs20

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اگر دنبال اخبار داغ هک شدن سایتها و روت شدن گوشی موبایل و اخبار معرفی بهترین هندزفری ها وآموزشهای رایگان هستید این وبلاگ هر ازگاهی مطالب مفیدی در این رابطه از منابغ معتبر و قانونی منتشر می کند.