اخبار فناوری از پسر اردبیل

وبلاگ مطالب فناوری و معرفی گجت ها و جدید ترین گوشی های موبایل

اخبار فناوری از پسر اردبیل

وبلاگ مطالب فناوری و معرفی گجت ها و جدید ترین گوشی های موبایل

سلام خوش آمدید

HONOR Watch GS 3 با تماس بلوتوث به زودی در هند عرضه می شود

چهارشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۱ ق.ظ

علاوه بر سری HONOR Magic 4، این شرکت از HONOR Watch GS 3 کاملاً جدید در رویداد HONOR MWC 2022 رونمایی کرد که اولین بار در ماه ژانویه در چین عرضه شد. طبق لیست آمازون، HONOR در حال برنامه ریزی برای راه اندازی آن در هند است.

HONOR Watch GS 3، یک ساعت هوشمند با طراحی الهام گرفته از ساعت‌های مچی مکانیکی، از مواد درجه یک مانند فولاد ضد زنگ 316L ساخته شده است، دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با شیشه منحنی سه بعدی، دارای بدنه باریک 10.5 میلی‌متری و وزن سبک 44 گرمی است. بیش از 100 حالت مختلف ورزشی به همراه بیش از 10 حالت ورزشی حرفه ای و 85 حالت ورزشی سفارشی دارد. همچنین دارای امتیاز 5ATM برای مقاومت در برابر آب است. HONOR Watch GS 3 با استفاده معمولی تا 14 روز قابل استفاده است و 5 دقیقه شارژ به شما یک روز استفاده را می دهد.

در مورد پایش سلامت، این دستگاه شامل یک ماژول جدید حسگر هشت کانالی PPG (Photoplethysmography) با موتور پایش ضربان قلب هوش مصنوعی برای ردیابی بهتر سلامت کاربر و همچنین سایر ویژگی های نظارتی مانند خواب، استرس و غیره است. دستگاه از تماس بلوتوث پشتیبانی می کند. علاوه بر سایر عملکردهای کنترل هوشمند برای استفاده روزمره. هر دو دستگاه iOS و Android با دستگاه سازگار هستند.

 

  • docs20 docs20

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اگر دنبال اخبار داغ هک شدن سایتها و روت شدن گوشی موبایل و اخبار معرفی بهترین هندزفری ها وآموزشهای رایگان هستید این وبلاگ هر ازگاهی مطالب مفیدی در این رابطه از منابغ معتبر و قانونی منتشر می کند.