اخبار فناوری از پسر اردبیل

وبلاگ مطالب فناوری و معرفی گجت ها و جدید ترین گوشی های موبایل

اخبار فناوری از پسر اردبیل

وبلاگ مطالب فناوری و معرفی گجت ها و جدید ترین گوشی های موبایل

سلام خوش آمدید

آخرین نسخه Google Lens همراه با کروم دسکتاپ به‌روزرسانی شده است تا کارهایی بیش از جستجوی تصاویر انجام دهد و شامل ترجمه‌های متنی، تشخیص نوری کاراکتر (OCR) و غیره باشد.

بر اساس گزارش 9to5Google، به‌روزرسانی اخیر کروم در macOS، Windows و Chrome OS یک لنز پیشرفته‌تر گوگل را معرفی می‌کند. این نشریه نتوانسته است نسخه ای را که این ویژگی را فعال می کند مشخص کند. اشاره می‌کند که افزوده‌ها به‌طور گسترده‌ای برای کسانی که در کروم نسخه 100 هستند منتشر می‌شوند.

 

لنز جدید گوگل در کروم دارای یک نوار پایین با سه دکمه - جستجو، متن و ترجمه است. کاربران می توانند یکی از گزینه ها را برای اجرای عملیات مربوطه انتخاب کنند. این شرکت همچنین دکمه بالایی Find image source را برای جستجوی گوگل برای عکس های مشابه بصری اضافه کرده است.

 

با ابزار جدید OCR، کاربران می توانند متنی را انتخاب کنند، کپی کنند، به آن گوش دهند و کارهای بیشتری با آن انجام دهند. از طرف دیگر، ترجمه دقیقاً مانند ویژگی دوربین برنامه تلفن همراه Google Translate عمل می کند. متن روی عکس واقعی را ترجمه می کند تا به کاربران کمک کند تا زمینه یک عبارت خاص را به طور کامل درک کنند. کاربران می توانند به صورت اختیاری صفحه را در صفحه Google Translate نیز باز کنند.

  • docs20 docs20

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اگر دنبال اخبار داغ هک شدن سایتها و روت شدن گوشی موبایل و اخبار معرفی بهترین هندزفری ها وآموزشهای رایگان هستید این وبلاگ هر ازگاهی مطالب مفیدی در این رابطه از منابغ معتبر و قانونی منتشر می کند.