اخبار فناوری از پسر اردبیل

وبلاگ مطالب فناوری و معرفی گجت ها و جدید ترین گوشی های موبایل

اخبار فناوری از پسر اردبیل

وبلاگ مطالب فناوری و معرفی گجت ها و جدید ترین گوشی های موبایل

سلام خوش آمدید

واتس اپ پشتیبانی از iOS 10 و iOS 11 را متوقف می کند

يكشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۰۰ ب.ظ

این شرکت برای تشویق واتس‌اپ به راه‌اندازی ویژگی‌های جدیدی که ممکن است با دستگاه‌هایی که روی سیستم‌عامل‌های قدیمی‌تر کار می‌کنند کار نکنند، این شرکت تمرینی دارد که پشتیبانی از مدل‌های قدیمی‌تر اندروید و iOS را لغو می‌کند. طبق گفته‌های WABetaInfo، واتس‌اپ در چند ماه آینده پشتیبانی از iOS 10، iOS 11 را بر روی iPhone 5 و iPhone 5C متوقف می‌کند.

اسکرین شات زیر نشان می‌دهد که واتس‌اپ از ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ با iOS 10 و iOS 11 کار نخواهد کرد. این موضوع از مقاله‌ای در مرکز راهنمای رسمی WhatsApp نیز مشخص است که می‌گوید iOS 12 و نسخه‌های جدیدتر پشتیبانی می‌شوند اما توصیه می‌شود.

با این حال، اگر آیفون شما همچنان از iOS 10 استفاده می کند، برای ادامه استفاده از واتس اپ در آیفون 5S، 6 یا 6S، به ارتقای iOS 12 نیاز است. اگر نسخه‌های قدیمی‌تر iOS حفظ شوند، برخی از ویژگی‌های جدیدتر واتس‌اپ کار نمی‌کنند. جدیدترین اصلاحات امنیتی در هر به‌روزرسانی iOS گنجانده شده است، و به هر حال انجام آن همیشه یک تمرین عاقلانه است.

گزارش‌های قبلی می‌گفتند واتس‌اپ به شما امکان می‌دهد گروه‌ها را بی‌صدا ترک کنید. این شرکت همچنین در حال کار بر روی ویژگی های بیشتری مانند پیش نمایش لینک غنی برای وضعیت پیام های متنی، واکنش سریع به به روز رسانی وضعیت، نمایش آنها در منوی چت، حالت همراه ، فیلتر جستجو و غیره است.

  • docs20 docs20

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اگر دنبال اخبار داغ هک شدن سایتها و روت شدن گوشی موبایل و اخبار معرفی بهترین هندزفری ها وآموزشهای رایگان هستید این وبلاگ هر ازگاهی مطالب مفیدی در این رابطه از منابغ معتبر و قانونی منتشر می کند.