اخبار فناوری از پسر اردبیل

وبلاگ مطالب فناوری و معرفی گجت ها و جدید ترین گوشی های موبایل

اخبار فناوری از پسر اردبیل

وبلاگ مطالب فناوری و معرفی گجت ها و جدید ترین گوشی های موبایل

سلام خوش آمدید

 از جمله مانیتور هوشمند سامسونگ M8. این شرکت امروز اعلام کرد که مانیتور هوشمند M8 اکنون برای پیش‌سفارش جهانی در دسترس است.

M8 جدیدترین نسخه اضافه شده به سری مانیتورهای هوشمند است که با طراحی ارتقا یافته، ظریف و باریک در چهار رنگ جدید - سفید گرم، صورتی غروب آفتاب، آبی نور روز و سبز بهاری - در اندازه‌های 32 اینچی با وضوح UHD موجود است. به عنوان دوربین SlimFit.

ضخامت مانیتور هوشمند سامسونگ M8 تنها 11.4 میلی متر است که بسیار نازک تر از نسل های قبلی است. این صفحه نمایش 32 اینچی 4K Ultra HD با پشتیبانی از HDR 10+، 99 درصد رنگ‌های sRGB، 400 نیت روشنایی و 1.07 میلیارد رنگ و همچنین 400 نیت روشنایی دارد. روز یا شب، فناوری Adaptive Picture روشنایی را به طور خودکار تنظیم می کند.

مانیتور هوشمند M8 ترکیبی است که می تواند به عنوان یک تلویزیون هوشمند نیز برای لذت بردن از خدمات استریم، بر خلاف سایر مانیتورها در مورد بهره وری، دو برابر شود. این پلت فرم روی همان پلتفرم Tizen اجرا می شود و به یک کنترل از راه دور مادون قرمز مجهز شده است. این سیستم عامل تایزن را اجرا می کند و همچنین به عنوان یک SmartThings Hub عمل می کند و امکان یکپارچگی کامل با اکوسیستم اینترنت اشیاء سامسونگ، از جمله سوئیچ های چراغ و برق را فراهم می کند.

رابط کاربری Workspace تمام خدماتی را که برای کار با هم در یک صفحه لازم است، گرد هم می آورد. این بدان معناست که کاربران می توانند به صورت بی سیم به رایانه ویندوز یا مک متصل شوند و از انواع ویژگی های مفید مانند Samsung DeX، Apple AirPlay 2 و سرویس ابری مایکروسافت 365 و همچنین محتوای آینه ای از تلفن هوشمند به M8 استفاده کنند.

این دوربین دارای یک دوربین SlimFit است که می تواند به صورت مغناطیسی به مانیتور متصل شود و در اطراف حرکت کند و از برنامه های چت تصویری مانند Google Duo پشتیبانی می کند. ردیابی چهره و زوم خودکار نیز گنجانده شده است که به سرعت چهره شخص را روی صفحه شناسایی می کند و همچنین به طور دقیق روی یک شی متمرکز می شود.

  • docs20 docs20

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اگر دنبال اخبار داغ هک شدن سایتها و روت شدن گوشی موبایل و اخبار معرفی بهترین هندزفری ها وآموزشهای رایگان هستید این وبلاگ هر ازگاهی مطالب مفیدی در این رابطه از منابغ معتبر و قانونی منتشر می کند.