اخبار فناوری از پسر اردبیل

وبلاگ مطالب فناوری و معرفی گجت ها و جدید ترین گوشی های موبایل

اخبار فناوری از پسر اردبیل

وبلاگ مطالب فناوری و معرفی گجت ها و جدید ترین گوشی های موبایل

سلام خوش آمدید

کوالکام پلتفرم  پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 موبایل خود را در Snapdragon Tech Summit 2021 در دسامبر معرفی کرد امروز شایعاتی در مورد اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس منتشر شده است که طبق گفته یوگش برار، اطلاعاتی از اسنپدراگون 8 در اوایل ماه مه معرفی خواهد شد. می‌توانیم انتظار سرعت ساعت بالاتر و امکان ارتقای عملکرد بازی را داشته باشیم.

شایعات قبلی نشان می داد که اسنپدراگون 8 Gen1 Plus دارای شماره قطعه SM8475 و یک SoC 4 نانومتری خواهد بود که گفته می شود توسط TSMC ساخته می شود. تاریخ عرضه اوایل ماه مه مصادف با اجلاس Qualcomm 5G است که از 9 تا 11 می در سن دیگو برنامه ریزی شده است. همچنین انتظار می‌رود که این شرکت پردازنده‌های سری ۷۰۰ ارتقا یافته خود را در این رویداد معرفی کند.

انتظار می رود اسنپدراگون 8 نسل 1+ در موتورولا "Frontier 22"، OnePlus 10 Ultra، Xiaomi 12 Ultra، گوشی بعدی ROG و مدل های دیگر در نیمه دوم سال معرفی شود.

ما باید در هفته های آینده جزئیات بیشتری در مورد SoC های نسل بعدی کوالکام بدانیم.

  • docs20 docs20

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اگر دنبال اخبار داغ هک شدن سایتها و روت شدن گوشی موبایل و اخبار معرفی بهترین هندزفری ها وآموزشهای رایگان هستید این وبلاگ هر ازگاهی مطالب مفیدی در این رابطه از منابغ معتبر و قانونی منتشر می کند.